SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek: z Telecom Media do własnej agencji Yellow Hat

Działalność rozpoczyna agencja marketingu mobilnego Yellow Hat. Kierują nią Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek, poprzednio związani z Telecom Media.

Yellow Hat oferuje marketerom pakiet usług i rozwiązań technologicznych, które pozwalają efektywnie wykorzystywać telefonię komórkową w działaniach reklamowych. Szczególną uwagę agencja poświęca tworzeniu i oferowaniu cross-mediowych narzędzi mobilnych, dzięki którym interakcję można dodać do tradycyjnych mediów, takich jak out-of-home. Firma specjalizuje się też w rozwiązaniach służących do budowania programów lojalnościowych i zwiększania sprzedaży z wykorzystaniem technologii mobilnych.

– Naszym celem jest stać się w ciągu 2 lat polskim liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu mobilnej reklamy i marketingu– zapowiada Sławomir Szymański, prezes Yellow Hat (na zdjęciu z lewej). – Dzięki popularności smartfonów i sklepów takich jak AppStore i Android Market zmieniły się zachowania i zainteresowania konsumentów, którzy poszukują dziś informacji i rozrywki również w internecie mobilnym. Wszystko to sprawia, że marketerzy potrzebują nowych narzędzi do zaspokajania tych potrzeb oraz do budowania kampanii zawierających nieodzowny dziś element zaangażowania odbiorcy. Naszą misją jako Yellow Hat jest, aby im to dostarczyć – dodaje Łukasz Mroczek, wiceprezes nowej agencji.
 

Szymański i Mroczek poprzednio od 2004 roku do sierpnia ub.r. pracowali w firmie Telecom Media – Szymański jako prezes, a Mroczek jako członek zarządu – zajmując się realizacją kampanii w mediach mobilnych dla największych reklamodawców w Polsce. Z branżą nowych mediów są związani od 2000 roku.

Yellow Hat szuka obecnie pracowników głównie do zespołu accounckiego, z doświadczeniem w sprzedaży mediów mobilnych. Do końca roku w agencji ma pracować maksymalnie 10 osób.

Firma zrealizowała już kilka projektów – jednym z pierwszych była analiza strategicznaa aktywności mobilnych dla Wirtualnej Polski. Obecnie Yellow Hat prowadzi rozmowy z domami mediowymi i komórkami interaktywnymi dotyczące m.in. współpracy i udziału w przetargach.

Dołącz do dyskusji: Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek: z Telecom Media do własnej agencji Yellow Hat

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jo.nasz
Co za bełkot.

Ani jeden ani drugi bladego pojęcia nie mają o co chodzi w mobile, tym bardziej w strategii i kreacji. No ale pisać notki do mediów każdy może, jeden lepiej drugi jak nie ma realizacji to zdjęcie wstawi.
Firma nie ma zaplecza technologicznego, ba nawet grafika nie mają.
odpowiedź
User
Sławek Szymański Yellow Hat
Cześć, tu Yellow Hat :)
Jonasz - tu się mylisz: nie tylko mamy zaplecze techno, ale nawet grafika :) (choć nie sądzę, żeby to ważyło o sukcesie dobrej kampanii mobilnej)

Co do naszego pojęcia o mobile'u rynek ma okazję przekonywać się od kilku lat i nadal będziemy to udowadniać.
Pozdrawiamy serdecznie!
s
odpowiedź
User
Jo.nasz
Cześć Sławek!
Tak, to taka sama prawda jak MMA Polska.
Pozdrawiam,
Wszystkiego Takiego Samego!
Jo.nasz.
odpowiedź