Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową

Marka Śliwka Nałęczowska (Colian) wystartowała z nową kampanią wizerunkową autorstwa agencji FCB&theMilkman. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz zaprezentowanie trzech wymiarów doznań jakich można doświadczyć delektując się czekoladowym przysmakiem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową

Po licznych edycjach akcji „Design by Śliwka” marka zdecydowała się na pełnoskalową kampanię reklamową, której celem jest budowanie wyróżnialności i wizerunku Śliwki Nałęczowskiej.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja FCB&theMilkman, która pracuje dla marki od niedawna. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Filmy wyprodukowała Papaya Films. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadają twórcy reprezentowani przez Papaya Roster – Marysia Makowska i Igor Połaniewicz.

- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie zjawiska ASMR, aby pokazać emocje jakie towarzyszą konsumpcji pralin Śliwka Nałęczowska. Pokazaliśmy chrupiącą czekoladę, przepyszny krem i, to co najważniejsze, soczystą śliwkę. Całość okrasiliśmy pięknymi ujęciami, dźwiękami i aksamitnym głosem lektorki. Nie użyliśmy żadnego podkładu muzycznego. Wierzymy, że te zabiegi wybiją kreację z natłoku reklam – mówi Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający FCB&theMilkman.  

 

Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, DOOH i social mediach. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"