Słoń Torbalski rusza z kampanią marki Delsey

Dom mediowy PRO Media House przygotował ogólnopolską kampanięreklamową marki Delsey - producenta luksusowych bagaży, znanych naświatowym rynku od ponad trzydziestu lat.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Na zlecenie Polskiej Grupy Słoń Torbalski, dystrybutora markiDelsey, PRO Media House zaplanował i zakupił działania w prasie:począwszy od tygodników opiniotwórczych, przez czasopismabiznesowe, skończywszy na prasie luksusowej.

Zadaniem kampanii, trwającej od początku czerwca do końcasierpnia 2008 roku jest zwiększenie świadomości marki i wsparciesprzedaży w sezonie letnim.

Kreacja wykorzystana w kampanii została zaadaptowana zmiędzynarodowych działań reklamowych i pochodzi z centrali Delsey wParyżu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu