Stabilne wyniki „Ślubu od pierwszego wejrzenia”, TVN liderem w 16-49

Emitowany w TVN ósmy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,01 mln widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. Stacja w paśmie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków ósmego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2022 roku wyniosła 1,01 mln osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 9,42 proc. w gronie wszystkich widzów, 12,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 16,67 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 1,15 mln osób.

grafika

Szósty sezon programu emitowany jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach śledziło niemal tyle samo widzów - było to 1 mln osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 8,65 proc. w 4+, 11,80 proc. w 16-49 i 9,74 proc. w 16-59).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slub-od-pierwszego-wejrzenia-tvn-psycholog-rafal-olszak-usuniety-dlaczego,7169778236369025a ##

W paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 8” (wtorek między 21.37 a 22.38) TVN ma 9 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje drugie miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TVP2, który ma 10,17 proc. (gł. seriale). Trzecie miejsce należy do Polsatu (5,73 proc.), a czwarte - do TVP Info (5,72 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN jest liderem.

grafika

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat