SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ślub od pierwszego wejrzenia 3” hitem TVN. Będzie kolejna edycja

Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,27 mln osób, o 30 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,51 mln zł.

Article

„Ślub od pierwszego wejrzenia 3” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 września do 19 listopada br. Średnia widownia show wyniosła 1,27 mln osób, co przełożyło się na 14,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 20,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,43 mln oglądających, zgromadził szósty odcinek.

W porównaniu do drugiej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program zyskał 30 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła średnio 1,24 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 13,75 proc., 17,86 proc. oraz 15,81 udziału.

TVN w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 7,91 proc., nadająca w tym czasie seriale zagraniczne. Trzeci był Polsat (7,89 proc.; filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (1,95 proc.; gł. seriale zagraniczne).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem był TVN.

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków trzeciej edycji reality-show wyniosły 15,51 mln zł. Dla porównania, drugi sezon cyklu na reklamach zarobił 13,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy, Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności programu i już szuka uczestników do nowej edycji. Jej emisja planowana jest na jesień tego roku.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia 3” hitem TVN. Będzie kolejna edycja

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
h79
Oglądalność lepsza niż taneczne show Polsatu w piątki o 20...
25 10
odpowiedź
User
S
Serio ktoś to ogląda? Gorsze nawet od Rolnika...

P.S. Poraża wynik TVP1 w komercyjnej w trakcie nadawania tego badziewia. 1,35%...
18 11
odpowiedź
User
Al
Idiotyczny program.
9 9
odpowiedź
User
Randal9
Program z udziałem osób niepelnosprawnych umysłowo z wyhamowanym poczuciem wstydu i żenady ,adresowany do podobnej grupy docelowej . Jak się nie umie podnieśc poziomu programów w stacji telewizyjnej to się go dostosowuje do poziomu odbiorców .Miszczak & spółka to zrozumiał i mamy tego efekty . Kolejny super hit po Hipnozie i "lajfie" Rozenkomajdanów
9 9
odpowiedź