Tych stacji Polacy słuchają najchętniej. Radio ZET znów z wynikiem najlepszym od dekady

W okresie od lutego do kwietnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło największy wzrost - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tych stacji Polacy słuchają najchętniej. Radio ZET znów z wynikiem najlepszym od dekady
fot. Shutterstock.com

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie luty - kwiecień br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 29,8 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,2 pkt. proc.

RMF FM liderem. Jak wygląda słuchalność radia?

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,1 proc. Oznacza to wzrost o 1,6 pkt. proc. - najwyższy ze wszystkich badanych stacji. Dla Radia ZET to najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku. To już trzecia fala badania Radio Track od stycznia br., w której stacja zwiększa swój udział i może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.

Ostatnią pozycję na podium zajęła sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 6,9 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.).

kto-liderem-rynku-radiowego-w-polsce-png

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"