SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM liderem rynku radiowego w Trójmieście w II półroczu, Antyradio na podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Antyradio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od lipca do grudnia 2019 roku pozycję lidera rynku radiowego w Trójmieście zajęło RMF FM. Stacja ta względem fali lipiec-grudzień 2018 zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 18,3 proc. do 20,7 proc.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET, które awansowało z trzeciej lokaty (z 8,8 proc. do 9,7 proc.). Podium uzupełnia Antyradio, które przed rokiem było siódme (z 6,8 proc. do 7,2 proc.). Czwarte miejsce zajęło Polskie Radio Gdańsk (z 7,3 proc. do 6,3 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem rynku radiowego w Trójmieście w II półroczu, Antyradio na podium

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A radiu PiSGdanak wciąż spada
A Kiełbasa wciąż jak nawiedzony liże d..ę tej formacji rodem z kaczystanu.
A ta nowa satyryczna niby audycja w piątki, to szczyt prostactwa i traktowania własnych słuchaczy jak idiotów.
13 1
odpowiedź
User
były słuchacz Radia Gdańsk
ależ żal tego radia. Kiedyś z klasą, teraz rynsztok pisowski. Pozostali przy mikrofonie towarzysze wierni partii. zaprzedali swój "honor" za garść miedziaków. Jak wy w lustro patrzycie??
9 0
odpowiedź
User
Byniu
pisowskie Radio Gdańsk traci za to pisowskie Rmf fm zyskuje. Za PISem jesteśmy za PISem
4 1
odpowiedź
User
Zerw
W Trójmieście nikt nie slucha PiSowskiej propagandy, a więc Jedynki.
5 0
odpowiedź
User
ChilliUberAlles
Mnie z kolei martwi słaby wynik Chillizet. Radio to po zmianach muzycznych w moich oczach zyskało, choć zdaję sobie sprawę, że tu również mogłoby być lepiej. Powinni zainwestować w dwie rzeczy: zwiększenie mocy helskiego nadajnika z 0,5 do 1 kW oraz w porządną promocję Chilli w Trójmieście.
6 0
odpowiedź