SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słuchalność Trójki wśród mężczyzn spadła o 58 proc., RMF FM i RMF Classic na czele wzrostów

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wśród kobiet zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych wśród kobiet w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 3,4 pkt. proc. do 31,5 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (11,7 proc. udziału; spadek o 1 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Eska (w dół o 0,6 pkt. proc. do 6,9 proc. udziału). Oczko niżej znalazła się Jedynka (4,6 proc. udziału; - 0,1 pkt. proc.), która awansowała z piątej lokaty. Czołową piątkę uzupełnia VOX FM, które rok wcześniej było siódme (4,4 proc. udziału; + 0,1 pkt. proc.).

Z czwartego na jedenaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 3,3 pkt. proc. do 2,4 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 58 proc.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Słuchalność Trójki wśród mężczyzn spadła o 58 proc., RMF FM i RMF Classic na czele wzrostów

48 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Utb
Jeżeli radio nie ma pomysłu na audycję i muzykę, jeżeli nie ma koncepcji jak rywalizować z radiami internetowymi to efekty widać. A będą jeszcze gorsze. Fatalne zarządzanie anteną. Muzyka to jeden wielki jazgot i ciężkie brzmienia. Mnóstwo powtórzeń utworów jakby na siłę chciano coś wypromować. Ale nie wpada nikt na to, że tym sposobem zniechęca się. Ile razy można słuchać Sanah z utworem Ale jazz... Pitezny
odpowiedź
User
Utb
Jeżeli radio nie ma pomysłu na audycję i muzykę, jeżeli nie ma koncepcji jak rywalizować z radiami internetowymi to efekty widać. A będą jeszcze gorsze. Fatalne zarządzanie anteną. Muzyka to jeden wielki jazgot i ciężkie brzmienia. Mnóstwo powtórzeń utworów jakby na siłę chciano coś wypromować. Ale nie wpada nikt na to, że tym sposobem zniechęca się. Ile razy można słuchać np. Sanah z utworem Ale jazz... Potężny przesyt. Dlaczego porannej i popołudniowych audycji nie mogą prowadzić kobiety? Przecież to wszystko jest bez pomysłu
odpowiedź
User
Pawel
WM mistrzem świata nad pastwieniem się na PR3.Nie zniszczycie go nigdy.
odpowiedź