Słuchalność Trójki wśród mężczyzn spadła o 58 proc., RMF FM i RMF Classic na czele wzrostów

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wśród kobiet zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych wśród kobiet w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 3,4 pkt. proc. do 31,5 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (11,7 proc. udziału; spadek o 1 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Eska (w dół o 0,6 pkt. proc. do 6,9 proc. udziału). Oczko niżej znalazła się Jedynka (4,6 proc. udziału; - 0,1 pkt. proc.), która awansowała z piątej lokaty. Czołową piątkę uzupełnia VOX FM, które rok wcześniej było siódme (4,4 proc. udziału; + 0,1 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-wsrod-kobiet-rekordowy-spadek-trojka-liderem-rmf-fm-kto-slucha-radia,7170361958958721a ##

Z czwartego na jedenaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 3,3 pkt. proc. do 2,4 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 58 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style