SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie. Radio Pogoda w dół

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od września ub.r. do lutego br. zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Article

W okresie od września 2019 roku do lutego 2020 roku z miejsca drugiego na pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie awansowało Radio ZET. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 12,3 proc. (po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,7 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie było RMF FM (wzrost z 9,7 proc. do 10,8 proc.), które spadło z pozycji lidera. Podium uzupełnia TOK FM (z 8,8 proc. do 10,6 proc.). Czwartą lokatę zajęła Trójka (z 8,4 proc. do 8,5 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie. Radio Pogoda w dół

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bosh
Rok do roku - owszem, wzrost
W porównaniu do poprzedniego półrocza -spadek.

A teraz niech ktos mi wytłumaczy sens mieszania w komunikacji wyników półrocznych z kwartalnymi? Teraz podajecie, ze liderem jest zet (na podstawie 6 miesięcznego okresu), a za chwile bedzie info, ze Tok, na podstawie kwartału. To jest kompletne masło maślane. Pomijając juz fakt, ze to nie jest żadne badanie sluchalnosci, tylko znajomosci marki!!!
13 2
odpowiedź
User
finka
Rok do roku - owszem, wzrost
W porównaniu do poprzedniego półrocza -spadek.

A teraz niech ktos mi wytłumaczy sens mieszania w komunikacji wyników półrocznych z kwartalnymi? Teraz podajecie, ze liderem jest zet (na podstawie 6 miesięcznego okresu), a za chwile bedzie info, ze Tok, na podstawie kwartału. To jest kompletne masło maślane. Pomijając juz fakt, ze to nie jest żadne badanie sluchalnosci, tylko znajomosci marki!!!
2 0
odpowiedź
User
finka
Rok do roku - owszem, wzrost
W porównaniu do poprzedniego półrocza -spadek.

A teraz niech ktos mi wytłumaczy sens mieszania w komunikacji wyników półrocznych z kwartalnymi? Teraz podajecie, ze liderem jest zet (na podstawie 6 miesięcznego okresu), a za chwile bedzie info, ze Tok, na podstawie kwartału. To jest kompletne masło maślane. Pomijając juz fakt, ze to nie jest żadne badanie sluchalnosci, tylko znajomosci marki!!!


Uups, podwójne klikniecie :)
To nie jest znajomość marki (którą sie liczy w zasięgach, czyli w tysiącach słuchaczy) tylko udział w rynku, liczony w procentach.
9 0
odpowiedź
User
Tomasz
Porażka RMF-u.
12 4
odpowiedź
User
Byniu
Rmf nie ma pomysłu na siebie, jest nudne i nigdy nie dorówna Zetce. No chyba że tymi dzbanami co słuchają rmf fm co twierdzą że ich radio jest wyjątkowe bo emituje najdłuższe reklamy w eterze, każde wejście to wyślij swoje imię no i w kółko tą samą muzykę
20 8
odpowiedź