Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w II półroczu. Trójka spadła z 3. na 14. miejsce

Liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim półroczu ub.r. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

W okresie od lipca do grudnia 2020 roku pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie zajęło Radio ZET. Stacja zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 11,9 proc. (po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,9 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło TOK FM (wzrost z 10 proc. do 10,2 proc.). Podium uzupełnia RMF FM (z 8,9 proc. do 9,3 proc.), które awansowało z miejsca czwartego. Czwartą lokatę zajęła Eska, która przed rokiem była piąta (z 6,7 proc. do 6,6 proc.).

Dużą stratę udziału odnotowała Trójka, która spadła z miejsca trzeciego na czternaste. Jej wynik zmalał z 9,1 proc. do 2,8 proc.

grafika

W 2020 roku zasięg dzienny radia spadł o milion słuchaczy

W 2020 roku radia słuchało każdego dnia o prawie milion osób mniej niż w 2019 roku - uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 68,9 proc., a średni czas słuchania uplasował się na poziomie 263 minut. Liderem słuchalności w zeszłym roku było RMF FM, a PR1 i PR3 odnotowały najgorsze wyniki w historii. Udział w czasie słuchania zwiększyły Grupa RMF, Eurozet i Grupa Radiowa Agory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?