„Smak beztroski” w kampanii ciast i pieczywa Dan Cake (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa pakowanych ciast i pieczywa Dan Cake pod hasłem „Smak beztroski”. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe 19 Południk, Sfera Group i Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Smak beztroski” w kampanii ciast i pieczywa Dan Cake (wideo)

Kampania jest oparta na tezie, że nie trzeba spędzać dużo czasu, przygotowując różne dania w kuchni, ponieważ można kupić ciasta i pieczywo pakowane Dan Cake. Zaoszczędzony w ten sposób czas można natomiast wykorzystać na wszystko, na co ma się ochotę.

Spot z akcji jest utrzymany w klimacie absurdalnego humoru, nawiązującym do stylistyki filmów Wesa Andersona. Ma promować Dan Cake jako markę, która oferując gotowe rozwiązania, zapewniając konsumentom więcej wolnego czasu. W reklamach występuje postać będąca personifikacją marki Dan Cake i nawiązująca do założyciela tej firmy Jensa Eskildsena.

 

- Początkiem nowego kierunku komunikacji o marce i jej produktach, nad którym pracowaliśmy wiele miesięcy, jest uruchomienie dedykowanej całej kampanii strony internetowej smakbeztroski.pl. To miejsce, w którym chcemy pokazać naszym konsumentom jak wiele czasu na własne przyjemności mogą zaoszczędzić dzięki naszemu bogatemu portfolio pakowanych ciast i pieczywa - opisuje Wiktor Kowalski, szef działu marketingu Dan Cake. - To także miejsce, w którym konsumenci będą mogli podzielić się w formie zdjęć beztroskimi chwilami i pokazać jak wykorzystali czas odzyskany dzięki produktom Dan Cake, a najciekawsze propozycje zostaną nagrodzone - dodaje Kowalski.

Akcja reklamowa obejmuje też telewizję, outdoor (m.in. nośniki w 213 autobusach w 8 miastach) oraz prasę branżową. Działania potrwają do końca br.

Za koncepcję nowej komunikacji Dan Cake, aktywację konsumencką i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja 19 Południk, a za aktywności PR - agencja Sfera Group. Produkcją spotu reklamowego zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta