SMEO stawia na PR Calling

Klientem agencji PR Calling została SMEO – firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej. Zadaniem PR Calling jest wzmocnienie wizerunku SMEO jako eksperta w sektorze finansowym, z naciskiem na faktoring online.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
SMEO stawia na PR Calling

PR Calling, agencja mająca bogate doświadczenie w budowaniu wizerunku eksperckiego dla fintechów, wykorzysta swoje kompetencje, aby umocnić pozycję SMEO jako lidera faktoringu online. Agencja zapewni kompleksowe wsparcie PR, które pozwoli firmie efektywnie komunikować swoje wartości i przewagi konkurencyjne.

Działania dla SMEO realizowane są przez wyspecjalizowany hub finansowy PR Calling, który współpracuje m.in. z PayU, PayPo, PayTel i Lendi.

– Stworzyliśmy SMEO z myślą o wsparciu małych i średnich przedsiębiorców, oferując im dodatkowe źródło finansowania w postaci faktoringu, a w tym roku pożyczki – mówi Monika Woźniak, współzałożycielka i prezes Zarządu SMEO. – Naszą misją jest zapewnienie stabilności finansowej, aby nasi klienci mogli w pełni skoncentrować się na rozwoju swoich biznesów. Cieszymy się na współpracę z zespołem PR Calling, który doskonale rozumie specyfikę naszej branży i potrzeby przedsiębiorców.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS