SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Snapchat zmienia sposób wyświetlania reklam

Nowa opcja First Commercial w aplikacji Snapchat pozwoli reklamodawcom wyświetlać promocyjne treści użytkownikom w pierwszej kolejności, gdy ci wejdą w zakładkę Discover.

Article

Opcja First Commercial została udostępniona 6 października reklamodawcom Snapchata w USA i Wielkiej Brytanii, w zakłaadce Menadżer Reklam. Od wiosny funkcja była testowana, sukcesywnie będzie udostępniana na kolejne rynki, gdzie działa Snapchat.

Menadżerowie Snapchata uzasadniają wprowadzenie nowej funkcji własnymi badaniami, wedle których użytkownicy częściej klikają w reklamę, jeśli ta jest pierwszą rzeczą, jaka wyświetla się po wejściu w aplikację.  Rocznie udział użytkowników oglądający treści w zakładce Discover wzrósł o 45 proc.

Dodatkowo Snapchat planuje udostępnianie kolejnych oryginalnych treści na platformie. Pod koniec roku 2020 i na początku roku 2021 użytkownicy aplikacji będą mogli obejrzeć cykl dokumentów na tematy społeczne i polityczne, m.in. o nierównościach rasowych czy wyborach prezydenckich w USA. Wśród twórców znaleźli się m.in. raperzy Swae Lee i Trippie Redd oraz piosenkarka Loren Gray.

W drugim kwartale 2020 roku liczba użytkowników Snapchata wzrosła rok do roku o 17 procent, obecnie z serwisu korzysta na świecie 238 mln internautów. Przychody spółki Snap wzrosły w ciągu kwartału o 17 procent, zwiększyła się także strata netto firmy osiągając poziom ponad 325 mln dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Snapchat zmienia sposób wyświetlania reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl