Snapchat rusza z pierwszą globalną kampanią Real Friends, chce pozyskać nowych użytkowników (wideo)

Snapchat rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię reklamową „Real Friends”, w której promuje się jako aplikacja, dzięki której jego użytkownicy mogą się łączyć. Platforma chce pozyskać nowych użytkowników.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Opracowana przez wewnętrzny zespół kreatywny firmy Snap  kampania „Real Friends” zwraca uwagę na to, jak aplikacja kultywuje autentyczne i trwałe przyjaźnie. Seria krótkich filmów wideo zawiera prawdziwe wiadomości, którymi dzielą się różne grupy ludzi z całego świata.

Kampania obejmuje emisję spotów w kinach, telewizji i mediach cyfrowych oraz reklamy prasowe. Najpierw pojawi się w USA, Indiach i Australii, a od jesieni wejdzie na rynki europejskie.

Akcję poprzedziła seria reklam w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, w których pokazano cytaty o przyjaźni. W akcję włączono też influencerów, którzy na Instagramie publikowali cytaty o przyjaźni na żółtym tle Snap za pomocą hashtagów #RealFriends i #FriendshipQuotes.

Serwis obecnie ma 83 mln użytkowników w Ameryce Północnej, a 64 mln w Europie. Firma podaje, że z roku na rok średni dzienny przychód na użytkownika wzrósł o 42 proc. w USA i Kanadzie oraz o 42 proc. w Europie.

Chociaż Snap stara się być bardziej autentyczną aplikacją niż rywale, tacy jak Instagram i Facebook, wciąż pozostaje w tyle. Facebook ma obecnie 1,56 miliarda użytkowników dziennie, podczas gdy Instagram ma miliard użytkowników miesięcznie, z czego 60 proc. loguje się codziennie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]