Soki Kubuś już bez cukru

Maspex wyeliminował cukier ze swoich soków Kubuś. Zmiany komunikuje kampania reklamowa oraz nowa wersja opakowań.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Soki Kubuś już bez cukru

Kubuś stawia na nowy skład bez dodatku cukru. Soki dostępne są w 3 wariantach opakowań: 7 smaków w butelce 300 ml, 3 smaki w szklanej butelce i 8 smaków w dużej butelce o pojemności 850 ml.

Marka poszerza swoje portfolio o nowe smaki – brzoskwinię i truskawkę w pojemności 300 ml oraz jabłko w pojemności 850 ml.

Zmianie towarzyszy poszerzenie oferty, nowy design opakowań oraz kampania reklamowa w telewizji i internecie. Komunikacja opiera się na podkreśleniu składu bez dodatku cukru. Oprócz spotów, to również bannery i gify w komunikacji digitalowej.

Spot przygotowała agencja Brainbox, banery – agencja Dotpartners, zakupem mediów zajął się Starcom.

Kubuś to kolejna marka z portfolio Maspex, która posiada warianty bez dodatku cukru. W połowie stycznia firma poinformowała o nowych składach soków Tymbark Vitamini, w których nie ma cukru. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS