SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Solski Burson-Marsteller wypromuje firmę Lavazza

Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła obsługę PR firmy Lavazza, producenta kawy.

Współpraca, podjęta w ramach sieci Burson-Marsteller, koordynowana jest przez biuro agencji w Mediolanie i łącznie obejmuje osiemnaście rynków w Europie, Azji i Afryce.

Zakres działań agencji obejmuje stałe doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe, zarządzanie relacjami z mediami oraz realizację projektów specjalnych, także w obszarze mediów społecznościowych.

Za działania na rzecz Lavazzy odpowiada zespół pod kierownictwem Sabiny Figarskiej, natomiast aktywności w mediach społecznościowych realizowane będą przez zespół zarządzany przez Adama Kaliszewskiego.

Umowę podpisano do końca grudnia 2016 z możliwością przedłużenia.

Dołącz do dyskusji: Solski Burson-Marsteller wypromuje firmę Lavazza

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
romangabryelczyk@pl
romangabryelczyk
odpowiedź