SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Somfy promuje inteligentne urządzenia kampanią „Say hi to smart life"

W telewizji i internecie trwa ogólnopolska kampania producenta urządzeń do inteligentnego zarządzania domem Somfy. Działania pod hasłem „Say hi to smart life" prowadzą Infinity Media i The Imagine.

Article

W ramach nowej kampanii przygotowano cykl spotów, których motywem przewodnim jest praktyczne wykorzystanie systemów do zarządzania inteligentnym domem. Reklamy w wersji 10 i 15-sekundowej łączy pytanie „Czym dla Ciebie jest szczęście?”.

Bohaterką pierwszego materiału jest kobieta w pośpiechu pakująca walizki przed podróżą poślubną. Pomaga jej Somfy One, czyli kamera połączona z alarmem i czujnikiem ruchu. To nowość w portfolio Somfy.

- To już szósta ogólnopolska kampania Somfy. Co roku wiosnę rozpoczynamy mocnym uderzeniem, a w tym roku mamy ku temu szczególną okazję - wprowadzamy na rynek nowy produkt z obszaru zabezpieczenia domu - mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych - TVP, Polsacie i TVN oraz kilkunastu stacjach tematycznych. Komunikację uzupełniać będą reklamy w telewizjach internetowych, media społecznościowe i wsparcie PR.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Infinity Media. Kampanię w mediach społecznościowych oraz działania public relations wspierające kampanię prowadzi agencja The Imagine.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Somfy promuje inteligentne urządzenia kampanią „Say hi to smart life"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl