SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sony Cyber-shot HX100 od Scholz & Friends Warszawa

Rozpoczęła się kampania radiowa przygotowana przez agencję reklamową Scholz & Friends Warszawa dla firmy Sony Polska. Jest to kampania aparatu fotograficznego Cyber-shot HX100, która składa się z trzech 10-sekundowych spotów radiowych: „Ognisko“, „Wieża“  i „Niespodzianka“.

Poszczególne spoty podkreślają cechy produktu: 30-krotny zoom optyczny, filmowanie w rozdzielczości Full HD i możliwość wykonywania zdjęć panoramicznych w rozdzielczości aż 42 milionów pixeli. Kampania trwa przez 2 tygodnie.

Przygotowaniem media planu i zakupem stacji radiowych zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Sony Cyber-shot HX100 od Scholz & Friends Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl