Sotrender z analizami działań na TikToku

Firma Sotrender wprowadziła nową funkcję - analizę działań na platformie TikTok. Umożliwia ona dostęp do danych o skuteczności prowadzonych na niej działań reklamowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sotrender z analizami działań na TikToku

– TikTok jest obecnie jednym z ważniejszych kanałów dla marek konsumenckich, jednak jego standardowe rozwiązania są niestety ryzykowne dla użytkowników, ponieważ nie pozwalają oddzielić dostępu do analityki od dostępu do całego konta. Choćby z tego powodu, jeszcze przed oficjalną premierą TikToka w Sotrenderze, zauważyliśmy duże zainteresowanie analizowaniem tego kanału przez naszych klientów – podkreśla Jan Zając, CEO Sotrendera. 

By korzystać z analityki “tiktokowej” w Sotrenderze, po dokonaniu jednorazowej autoryzacji, można przyznawać dostęp do analityki wszystkim współpracownikom oraz zarządzać nimi z poziomu aplikacji.

Tak jak w przypadku analizy innych kanałów w Sotrenderze, dla TikToka dostępny jest szereg danych informujących m.in. o liczbie wyświetleń, zaangażowaniu użytkowników, ich demografii czy statystykach treści. Są też takie wskaźniki, jak Engagement Rate, Share Rate, czy autorski wskaźnik Activity Index, który informuje o łącznym zaangażowaniu pod postem.

Będą kolejne funkcje 

Nie jest to ostateczny kształt analityki “tiktokowej” – w przygotowaniu jest jeszcze kilka funkcji, jak np. analiza skuteczności treści czy w pełni funkcjonalne raportowanie. Do narzędzia systematycznie dodawane będą również kolejne wskaźniki, co ma związek ze zmianami, jakie nieustannie zachodzą w API TikToka.

– TikTok stał się w ostatnich latach istotnym kanałem komunikacji marek online. Dodanie go w Sotrenderze to naturalny krok dopełniający naszą analitykę i umożliwiający naszym klientom analizę wszystkich najważniejszych platform społecznościowych w jednym miejscu. Ponieważ TikTok systematycznie udostępnia coraz więcej danych, nasi użytkownicy mogą spodziewać się, że także w Sotrenderze sukcesywnie będą pojawiać się nowe metryki, które pozwolą jeszcze lepiej zrozumieć sposób, w jaki ich treści konsumowane są na tej platformie – dodaje Łukasz Badowski, head of product w Sotrenderze. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]