Sotrender z analizami działań na TikToku

Firma Sotrender wprowadziła nową funkcję - analizę działań na platformie TikTok. Umożliwia ona dostęp do danych o skuteczności prowadzonych na niej działań reklamowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sotrender z analizami działań na TikToku

– TikTok jest obecnie jednym z ważniejszych kanałów dla marek konsumenckich, jednak jego standardowe rozwiązania są niestety ryzykowne dla użytkowników, ponieważ nie pozwalają oddzielić dostępu do analityki od dostępu do całego konta. Choćby z tego powodu, jeszcze przed oficjalną premierą TikToka w Sotrenderze, zauważyliśmy duże zainteresowanie analizowaniem tego kanału przez naszych klientów – podkreśla Jan Zając, CEO Sotrendera. 

By korzystać z analityki “tiktokowej” w Sotrenderze, po dokonaniu jednorazowej autoryzacji, można przyznawać dostęp do analityki wszystkim współpracownikom oraz zarządzać nimi z poziomu aplikacji.

Tak jak w przypadku analizy innych kanałów w Sotrenderze, dla TikToka dostępny jest szereg danych informujących m.in. o liczbie wyświetleń, zaangażowaniu użytkowników, ich demografii czy statystykach treści. Są też takie wskaźniki, jak Engagement Rate, Share Rate, czy autorski wskaźnik Activity Index, który informuje o łącznym zaangażowaniu pod postem.

Będą kolejne funkcje 

Nie jest to ostateczny kształt analityki “tiktokowej” – w przygotowaniu jest jeszcze kilka funkcji, jak np. analiza skuteczności treści czy w pełni funkcjonalne raportowanie. Do narzędzia systematycznie dodawane będą również kolejne wskaźniki, co ma związek ze zmianami, jakie nieustannie zachodzą w API TikToka.

– TikTok stał się w ostatnich latach istotnym kanałem komunikacji marek online. Dodanie go w Sotrenderze to naturalny krok dopełniający naszą analitykę i umożliwiający naszym klientom analizę wszystkich najważniejszych platform społecznościowych w jednym miejscu. Ponieważ TikTok systematycznie udostępnia coraz więcej danych, nasi użytkownicy mogą spodziewać się, że także w Sotrenderze sukcesywnie będą pojawiać się nowe metryki, które pozwolą jeszcze lepiej zrozumieć sposób, w jaki ich treści konsumowane są na tej platformie – dodaje Łukasz Badowski, head of product w Sotrenderze. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?