Space Cat Industries przejmuje obsługę OLX Polska

Agencja Space Cat Industries rozszerza współpracę z OLX Polska i odpowiada za całościową obsługę kanałów social media oraz kampanii influencerskich marki. To efekt wygranego przetargu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Space Cat Industries przejmuje obsługę OLX Polska
mat.pras.

W ciągu ostatnich kilku lat agencja Space Cat Industries wspierała OLX Polska w działaniach na TikToku oraz w realizacji kampanii z twórcami internetowymi. W tym czasie marka rozwinęła swoją komunikację na TikToku, a kampanie z udziałem influencerów skutecznie wspierały realizację celów biznesowych i wizerunkowych.

W wyniku wygranego przetargu zakres współpracy znacząco się poszerzył. Od maja 2025 roku Space Cat Industries prowadzi i rozwija aż siedem profili OLX Polska na czterech kluczowych platformach: Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube. 

Dodatkowo, w ramach marki OLX Praca, agencja odpowiada za komunikację na Facebooku, LinkedInie oraz na nowo uruchomionym profilu na TikToku.

– Po kilkuletniej współpracy przy TikToku i kampaniach influencerskich rozszerzamy nasz zakres współpracy na cztery platformy, obejmujące w sumie siedem profili. To efekt zaufania i dobrej współpracy – jesteśmy za to bardzo wdzięczni – mówi Roman Terelak, CEO agencji Space Cat Industries.

Nowy etap współpracy z OLX Polska zbiegł się również z ważnym momentem rozwoju samej agencji.

– Od 2025 roku Space Cat Industries wkroczyło w nowy etap, rozszerzając swoje kompetencje w obszarze digital marketingu. Choć nadal jesteśmy jednym z liderów short video na rynku i ekspertami od TikToka, to dziś działamy kompleksowo na każdej platformie społecznościowej – od tworzenia strategii, przez kreację, po pełną obsługę contentową i kampanie mediowe – dodaje Roman Terelak.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu