SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż luksusowych miesięczników

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wgrudniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w grudniu ur. wyniosła 117 069 egz. ibyła o 9 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał sięw ilości 66 322 egz. (spadek o 18 proc.). Na pozycji trzeciejznalazł się "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedażw porównaniu do grudnia 2007 r. spadła o 13 proc. i wyniosła 60 865egz.

grudzień


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
CKM117 069129 405
Logo66 32281 104
Men's Health60 86569 817
Playboy55 11894 307

W grudniu ur. najwięcej zyskał "CKM".

2008


grudzień

listopad

ZKDPSprzedażogółem
CKM117 06970 796
Logo66 32267 102
Men'sHealth60 86567 658
Playboy55 11862 672


W grudniu ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 33 327egz., tracąc 5,7 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007roku.

grudzień


2008

2007

ZKDPSprzedażogółem
Forbes33 32735 492
Businessman.pl26 28618 878

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".

2008


grudzień

listopad

ZKDPSprzedażogółem
Forbes33 32734 020
Businessman.pl26 28626 245

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż luksusowych miesięczników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl