SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w maju 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotował "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Twist" w maju 2009 r. wyniosła137 276 egz. i była o 1 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "FunClub" (Wydawnictwo Bauer), który w maju br. sprzedał się wilości 106 941 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)zesprzedażą ogółem na poziomie 103 379 egz. (wzrost o 1proc.).

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist137276139 956
Fun Club106941135 152
Popcorn103379102 885
Dziewczyna89 305111 706
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki59 54275 287


Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.

2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist137276160063
Fun Club10694199 387
Popcorn103379129796
Dziewczyna89 30594 377
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki59 54262 596

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl