SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż pism motoryzacyjnych

W lutym 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniuz analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "AutoŚwiat".

Sprzedaż ogółem tygodnika* "Auto Świat" (Axel Springer Polska)wyniosła w lutym 2009 r. 110 120 egz., co w stosunku doanalogicznego okresu w 2008 roku oznacza spadek o 6 proc. - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (WydawnictwoBauer) ze sprzedażą na poziomie 106 981 egz. (rok temu 107 035egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda MediaPolska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku.Jego sprzedaż w lutym 2009 r. wyniosła 85 078 egz. (w styczniu 90248 egz., w grudniu 78 599 egz., w listopadzie, 83 738 egz., wpaździerniku - 85 360 egz., we wrześniu 100 382 egz., w sierpniu 89342 egz., w lipcu było to 92 570 egz., w czerwcu - 83 397 egz., wmaju - 97 019 egz., w kwietniu - 114 069 egz., a w marcu - 94 970egz.).

luty


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat*110120117 474
Motor*106981107 035
Top Gear85 078-
Auto ŚwiatPoradnik43 08538 482
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych43 02645 913
Auto, Motor iSport35 47347 530
Świat Motocykli31 94630 668
V1212 271-
Automobilista9 4889 414
Classic Auto7 0837887
Magazyn RajdowyWRC7 6478 585





2009


luty

styczeń

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat*110120113917
Motor*106981105462
Top Gear85 07890 248
Auto ŚwiatPoradnik43 08540 550
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych43 02643 745
Auto, Motor iSport35 47342 957
Świat Motocykli31 94629 844
V1212 271-
Automobilista9 48810 409
Classic Auto7 0838 202
Magazyn RajdowyWRC7 6478 187





* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałetytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism motoryzacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl