SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadek sprzedaż dzienników regionalnych

Wszystkie największe dzienniki regionalne zanotowały w lipcu spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem 2005.

Liderem sprzedaży wśród dzienników regionalnych pozostaje ”Dziennik Zachodni” (Polskapresse) ze średnią 86 308 egz. (rok wcześniej o 99 820 egz.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajmuje ”Gazeta Pomorska” a trzecie “Dziennik Bałtycki”.

 


lipiec
20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Dziennik Zachodni1127388630813021399820
Gazeta Pomorska975338432410844492044
Dziennik Bałtycki65971500617767659073
Express Ilustrowany60545488786918554233
Gazeta Lubuska60366471146126348123
Dziennik Łódzki58975453496452748584
Dziennik Polski67025435407451951891
Echo Dnia47911359324550333926
Gazeta Wrocławska Słowo Polskie55899350035948340466
Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbląski41710299364721734063
Nowa Trybuna Opolska42497298624654934001
Głos Wielkopolski40715291144430930256

dane za czerwiec 2006 i 2005

Dołącz do dyskusji: Spadek sprzedaż dzienników regionalnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl