SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki na rynku pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 9 proc.

W marcu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniuz analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "AutoŚwiat".

Spadki na rynku pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 9 proc.

Sprzedaż ogółem tygodnika* "Auto Świat" (Axel SpringerPolska) wyniosła w marcu 2009 r. 108 191 egz., co wstosunku do analogicznego okresu w 2008 roku oznacza spadek o 8proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 103 392 egz.(rok temu 102 343 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear"(Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutowałdokładnie rok temu. Jego sprzedaż w marcu 2009 r. wyniosła 86 669egz. (w marcu 2008 r. - 94 970 egz.).

marzec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat*108191118 415
Motor*103392102 343
Top Gear86 66994 970
Auto ŚwiatPoradnik44 74738 231
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych39 20547 008
Świat Motocykli30 93730 394
Auto, Motor iSport30 10245 365
Automobilista10 49910 543
V128 2787000
Magazyn RajdowyWRC7 4308 609
Classic Auto7 2877828



2009


marzec

luty

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat*108191110120
Motor*103392106981
Top Gear86 66985 078
Auto ŚwiatPoradnik44 74743 085
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych39 20543 026
Świat Motocykli30 93731 946
Auto, Motor iSport30 10235 473
Automobilista10 4999 488
V128 27812 271
Magazyn RajdowyWRC7 4307 647
Classic Auto7 2877 083


* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadki na rynku pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 9 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl