SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadki na rynku pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 9 proc.

W marcu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat".

Spadki na rynku pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 9 proc.

Sprzedaż ogółem tygodnika* "Auto Świat" (Axel Springer Polska) wyniosła w marcu 2009 r. 108 191 egz., co w stosunku do analogicznego okresu w 2008 roku oznacza spadek o 8 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 103 392 egz. (rok temu 102 343 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował dokładnie rok temu. Jego sprzedaż w marcu 2009 r. wyniosła 86 669 egz. (w marcu 2008 r. - 94 970 egz.).

marzec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat* 108 191 118 415
Motor* 103 392 102 343
Top Gear 86 669 94 970
Auto Świat Poradnik 44 747 38 231
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 39 205 47 008
Świat Motocykli 30 937 30 394
Auto, Motor i Sport 30 102 45 365
Automobilista 10 499 10 543
V12 8 278 7000
Magazyn Rajdowy WRC 7 430 8 609
Classic Auto 7 287 7828



2009


marzec

luty

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat* 108 191 110 120
Motor* 103 392 106 981
Top Gear 86 669 85 078
Auto Świat Poradnik 44 747 43 085
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 39 205 43 026
Świat Motocykli 30 937 31 946
Auto, Motor i Sport 30 102 35 473
Automobilista 10 499 9 488
V12 8 278 12 271
Magazyn Rajdowy WRC 7 430 7 647
Classic Auto 7 287 7 083


* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadki na rynku pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 9 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl