Specjalny model Fiata do kupienia tylko w sieci

Fiat nawiązał współpracę z firmą odzieżową Diesel, w ramach którejpowstała limitowana edycja Fiata 500, którą będzie można zakupićtylko przez internet.

km
km
Udostępnij artykuł:

Samochód, który zostanie wyprodukowany tylko w liczbie 10tysięcy sztuk, nosi nazwę 500byDIESEL - informuje serwis BrandRepublic.

Auta są sprzedawane tylko w sieci, pod adresem fiat.co.uk.Użytkownicy mają możliwość skonfigurowania pojazdu według własnychupodobań, wpłacenie za niego kaucji, śledzenie procesuprodukcyjnego oraz dokonanie ostatecznej zapłaty i wybór dilera, uktórego chcą odebrać samochód.

Nad limitowaną edycją auta pracowali wspólnie eksperci z FiatStyle Centre w Turynie oraz zespół projektancki Diesla. Potencjalniklienci mają do wyboru auto w kolorze zielony metalik, brązowy lubczarny. Koła (wykonane ze stopu metali lekkich), boczne listwy orazwnętrze samochodu (z dżinsową tapicerką) opatrzone zostały logofirmy odzieżowej.

"Ta nowa rynkowa droga jest pasjonującym i futurystycznympostępem dla Fiata. Fiat 500 pasuje idealnie również do firmyDiesel i jesteśmy zadowoleni mając z nią ten fantastyczny związek"- stwierdziła Elena Bernardelli, dyrektor ds. marketingu wbrytyjskim oddziale Fiata.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu