SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Śpiewaj i walcz” przegrywa z filmami

Nowy program muzyczny TVP 1 „Śpiewaj i walcz” ogląda mniej widzów niż pozycje konkurencyjnych stacji, ale podwyższa on oglądalność kanału w porównaniu do ub.r.

Program nadawany jest od marca br. w piątki o 20.20. Po trzech odcinkach widownia „Śpiewaj i walcz” wynosi 2,42 mln osób, a udział TVP 1 kształtuje się na poziomie 15 proc. w grupie 4+ i 11,84 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Rok temu stacja w tym paśmie miała jednak mniej widzów. Przyciągała bowiem przed ekrany 2,21 mln oglądających, a jej udział w grupie 4+ wynosił 13,85 proc. Lepszy wynik miała natomiast wtedy w grupie komercyjnej, gdzie jej udział był na poziomie 12,33 proc.

W czasie nadawania „Śpiewaj i walcz” Jedynka zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2, która emituje wtedy głównie „Na dobre i na złe” i ma 23,97 proc. udziału, Polsatem (filmy fabularne; 20,72 proc.) i TVN-em (także filmy; 16,93 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że adresowany z definicji do młodych widzów talent-show  przyciąga przed ekrany przede wszystkim osoby po pięćdziesiątce. Program śledzą też głównie kobiety, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.

„Śpiewaj i walcz” to program mający wyłonić debiutujących wokalistów i zespoły, którzy zaśpiewają w koncercie Debiuty tegorocznego festiwalu w Opolu. W składzie jury show zasiadają Krystyna Prońko, Marek Kościkiewicz oraz Mark Tysper, a gospodarzami programu są Aleksandra Rosiak i Artur Orzech.

Oglądalność „Śpiewaj i walcz” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
05-03-20102 365 28514,58%11,74%
12-03-20102 632 96415,84%13,21%
19-03-20102 262 30914,51%10,46%
średnia2 422 38615,00%11,84%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

 Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 23 870 17823,97%
Polsat3 345 15520,72%
TVN2 732 60316,93%
TVP 1 – Śpiewaj i walcz2 422 38615,00%


Profil widowni talent-show

 ADH %AFF
PłećMężczyźni41,75%87
 Kobiety58,25%112
Wiek 4-92,13%36
  10-152,62%37
 16 - 192,81%49
 20 - 243,24%40
 25 - 293,49%39
 30 - 344,72%58
 35 - 396,42%91
 40 - 445,92%92
 45 - 496,54%92
 50 - 549,57%116
 55 - 5913,10%173
 60+39,43%202
Wlk. miastaWieś42,44%109
 < 50 tys.25,66%106
 50-100 tys.8,64%101
 100-200 tys.5,22%65
 > 200 tys.18,05%89
ZawódTop management6,55%84
 Pracownicy średniego szczebla12,01%83
 Pracownicy fizyczni i rolnicy18,48%91
 Emeryci46,24%186
 Inni16,72%51
WykształceniePodstawowe55,33%120
 Średnie29,00%98
 Wyższe10,91%95
 Inne4,75%37


 


 

Dołącz do dyskusji: „Śpiewaj i walcz” przegrywa z filmami

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mimi
Aż się przykro robi, że tak spartaczyli polski format. :/
odpowiedź
User
chris
"Śpiewaj i walcz" ?!? Co za kretyn to wymyślił? Rozumiem, że najlepsi wokaliści w wielkim finale stoczą pojedynek bokserski?
odpowiedź
User
Marco
Program jest robiony na żenującym poziomie. Organizacja widowni, a raczej kompletny jej brak, woła o pomstę do nieba. Proponuję poczytać komentarze na forum www.ising.pl, gdzie wyłacznie krytyczne uwagi. A finalnie do Opola dostaną się osoby, które w porównaniu z tymi, których odrzucają w preselekcji - NIE UMIEJĄ ŚPIEWAĆ. Tak, że debiuty w Opolu w tym roku zapowiadają się nieciekawie.
odpowiedź