SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śpiewające gwiazdy przyniosły Polsatowi 45 mln zł

Czwarta edycja show "Jak oni śpiewają" miała najmniejsząoglądalność spośród wszystkich serii widowiska, ale zapewniłaPolsatowi pozycję wicelidera w swoim paśmie emisji za TVN-em.Program przyniósł stacji wpływy reklamowe wynoszące ponad 45 mlnzł.

Średnia widownia czwartej edycji muzycznego widowiska Polsatuwyniosła 3,23 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 22,59proc. w grupie 4+ i 19,70 proc. w 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Tonajmniejsza oglądalność spośród wszystkich wyemitowanych dotychczasserii "Jak oni śpiewają" - pierwsza pokazywana wiosną 2007 rokumiała bowiem 4,5 mln widzów, druga - 4,1 mln, a trzecia - 3,58mln.

Tym razem jednak widowisko natrafiło na silnego konkurenta. Wsobotnim paśmie po 20.00 TVN emitowała bowiem m.in. show "Mamtalent", który zapewnił stacji pozycję lidera (widownia TVN-u wczasie "JOŚ" wyniosła 3,52 mln osób, poza "Mam talent" kanałnadawał także "Nianię" i filmy fabularne). Polsat znalazł się nadrugim miejscu, ale udało mu się wyprzedzić oba kanały telewizjipublicznej: TVP 1, która pokazywała w tym czasie głównie filmyfabularne (oglądało je 3,03 mln widzów) i TVP 2 (m.in. "FortBoyard", "U Pana Boga w ogródku", kabarety, filmy; 1,99 mln).

- Format oparł się kolosowi konkurencji. Przez cały okres emisjimiał stabilną, wysoką widownię. Finał "Jak oni śpiewają", któryzobaczyło 4,2 mln widzów, pokazał, że nasze show wciąż ma olbrzymipotencjał - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl wynikiprogramu Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu. Stacjaplanuje już piątą edycję show, która pojawi się w ramówce wiosną2009 roku.

Dochód Polsatu z reklam nadawanych wokół czwartej serii "Jak oniśpiewają" wyniósł w sumie 45,3 mln zł (dane cennikowe netto bezrabatów). Tym razem jednak programowi nie udało się pokonać wprzychodach reklamowych "Tańca z gwiazdami" (co miało miejscewiosną br.), bowiem zakończona tydzień wcześniej ósma edycja showTVN-u miała o prawie 15 mln zł wyższe wpływy od czwartej odsłonywidowiska Polsatu. Więcej od "JOŚ" z reklam przyniósł też "Mamtalent" - 54,5 mln zł.

Widownia "Jak Oni śpiewają" odcinek poodcinku




Wszyscy4+
16-49
DataStartKoniecAMRSHR %SHR %
06-09-200819:5922:522 902 58624,93%22,94%
13-09-200820:0022:482 915 08621,37%19,52%
20-09-200819:5922:513 516 90026,36%24,77%
27-09-200820:0022:413 056 27322,51%18,53%
04-10-200819:5922:343 172 68122,26%17,52%
11-10-200820:0022:232 870 24918,29%15,06%
18-10-200820:0422:162 846 94719,03%15,71%
25-10-200820:0421:573 038 75319,63%16,16%
08-11-200820:0321:543 498 51522,97%18,72%
15-11-200820:0321:573 377 36322,10%19,37%
22-11-200820:0321:583 351 05121,62%19,74%
29-11-200820:0322:263 121 80821,27%18,33%
06-12-200820:0322:584 255 76429,04%26,79%
średnia

3 234 68822,59%19,70%

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Wszyscy 4+
StacjaAMRAMR %SHR %
TVN3 518 1579,80%24,53%
Polsat - Jak Oniśpiewają3 234 6889,01%22,59%
TVP 13 029 7468,44%21,13%
TVP 21 988 0755,54%13,86%

Profil widowni "Jak Oni śpiewają"



ADH%AFF
PłećMężczyźni34,54%72

Kobiety65,46%126
Wiek4- 92,33%37

10-156,26%83

16 - 192,90%47

20 - 243,96%45

25 - 294,32%51

30 - 346,47%82

35 - 396,53%97

40 - 445,75%88

45 - 498,13%105

50 - 5412,62%153

55 - 5912,08%168

60+28,64%156
Wlk.miastaWieś39,58%103

< 50 tys.23,77%100

50-100 tys.10,78%120

100-200 tys.7,75%97

> 200 tys.18,12%87
ZawódTop management5,97%72

Pracownicyszczebla średniego9,92%74

Pracownicyfizyczni i rolnicy19,61%100

Emeryci43,54%169

Inne20,95%64
WykształceniePodstawowe52,51%119

Średnie28,24%94

Wyższe10,66%89

Inne8,60%62
Dochód<= 100022,02%152

1001-140015,66%112

1401-200025,39%97

2001-275018,09%93

2751-35009,15%71

> 35009,68%73

Dołącz do dyskusji: Śpiewające gwiazdy przyniosły Polsatowi 45 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl