Spike Lee, Laverne Cox i inne czarnoskóre gwiazdy w nowej reklamie Netflixa (wideo)

Podczas poniedziałkowej gali BET Awards Netflix zadebiutował z kampanią „Great Day in Hollywood”, którą chce podkreślić swoje zaangażowanie w promowanie różnorodności rasowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Spike Lee, Laverne Cox i inne czarnoskóre gwiazdy w nowej reklamie Netflixa (wideo)

W kampanii pokazano czarnoskóre gwiazdy, które pracują przy produkcjach Netflixa – zarówno przed, jak i za kamerą. Zaangażowano do niej łącznie 47 osób. Wśród nich są m.in. Spike Lee, Ava DuVernay, Mike Colter, Lena Waithe, Laverne Cox, Alfre Woodard, Marlon Wayans, Nia Long, Danielle Brooks.

Wszyscy oni zostali zebrani na fotografii inspirowanej zdjęciem „Wielki dzień w Harlemie”, które pierwotnie ukazało się w „Esquire” w 1958 roku.

grafika
grafika

Na potrzeby kampanii powstał spot, przygotowany przez Strong Black Lead – zespół utworzony przez czarnoskórych menedżerów Netflixa. Film ma zwracać uwagę na wszystkie projekty realizowane przez czarnoskórych artystów, także produkcje realizowane na żywo, działania w social mediach.

Kampania „Great day in Hollywood” rozpoczęła się zaledwie dwa dni po tym, jak szefowie Netflixa poinformowali o zwolnieniu z firmy zajmującego stanowisko dyrektora ds. komunikacji Jonathana Friedlanda w związku z głoszonymi przez niego rasistowskimi komentarzami. Niemal do ostatniej chwili zastanawiano się w firmie, czy ruszać z tą kampanią w związku z zaistniałą sytuacją. Prace nad nią trwały bowiem od kilku miesięcy i już od dłuższego czasu było wiadomo, że reklama zadebiutuje właśnie podczas BET Awards. Ostatecznie zdecydowano się nie przesuwać jej startu na później.

W pierwszym kwartale 2018 roku liczba subskrybentów Netflixa na całym świecie wynosiła 125 mln osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

CBA rok temu wkroczyło do Polsatu. Co dalej ze sprawą umów z TVP na prawa sportowe?

CBA rok temu wkroczyło do Polsatu. Co dalej ze sprawą umów z TVP na prawa sportowe?

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Czy TV Republika zostanie w Polsat Media?

Czy TV Republika zostanie w Polsat Media?