Spin Communications dla Colgate Smiles

Agencja Spin Communications na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland przygotowała i realizuje działania media relations dla nowych szczoteczek Colgate Smile

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ich celem jest poinformowanie mediów o wprowadzeniu na rynek nowych produktów, dostosowanych do wieku i potrzeb dzieci na różnych etapach rozwoju oraz wzmocnienie wizerunku Colgate jako "eksperta w higienie jamy ustnej najmłodszych".

  Działaniami media relations objęte są czasopisma parentingowe, wybrane tytuły prasy zdrowotnej, kobiecej oraz stomatologicznej. Z dziennikarzami z najważniejszych tytułów odbędą się indywidualne spotkania.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej