SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Spokojna głowa w kasku"

Ruszyła ogólnopolska, wakacyjna akcja społeczna Michelin "Spokojna głowa w kasku", na którą składają się działania informacyjne skierowane do mediów oraz kampania billboardowa.

Patronat nad przedsięwzięciem objęło Global Road Safety Partnership.

Bezpośrednim powodem działań podjętych przez Michelin jest problem wypadków z udziałem młodych rowerzystów i dzieci jeżdżących na rolkach, czy deskorolkach. Jak wynika z badań, które na zlecenie Michelin, przeprowadził instytut badawczy SMG/KRC, większość dzieci nie nosi kasków podczas zabaw, niosących ze sobą wysokie ryzyko groźnego w skutkach upadku. Niepokoi również fakt, że rodzice nie przykładają wagi do tego problemu, bagatelizując go i nie rozumiejąc, że kask może uratować życie.
                   

"Spokojna głowa w kasku" jest kampanią społeczną, adresowaną do dzieci, młodzieży i rodziców, mającą na celu uświadomienie zagrożeń wynikających z nie stosowania kasków podczas zabaw niosących ze sobą wysokie ryzyko upadku (jazda na rowerze, rolkach, czy deskorolce). Akcja ma także na celu dostarczenie rodzicom narzędzi, które pozwolą zachęcić i przekonać ich pociechy do noszenia kasków.

Kampania billboardowa realizowana jest na nośnikach firm AMS i ClearChannel w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Wrocławiu, Olsztynie i na terenie GOP. Działania medialne prowadzi agencja Multi Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Spokojna głowa w kasku"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl