Spomlek promuje sesalami „W sam raz na raz”

Spomlek w najnowszej kampanii przekonuje konsumentów, że ser może być szybką przekąską. Niestandardowe działania promujące produkt przygotowała agencja Albedo Marketing.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kanapa z hasłem „Nie tylko na kanapce” ta gra słów i przedmiotu stanowi oś kampanii promującej nowy produkt w portfolio marki Serenada: ser salami w formie wygodnej przekąski.

W ramach eventów, organizowanych w centrach handlowych, biurowcach i uczelniach konsumenci mają okazję spróbować znanego im produktu w zupełnie nowej formie. Degustacje połączone są z szeregiem animacji dla dorosłych i dzieci, takimi jak kręcenie hula-hop, foto sesje z wykorzystaniem aparatów Instax czy też malowanie twarzy.

grafika

Istotnym elementem kampanii jest odejście od standardowej formy samplingu produktu, podkreślające jego całkiem nowe zastosowanie. Przedstawiciele firmy Spomlek tłumaczą, że zależało im na całkowitym odejściu od tradycyjnego spojrzenia na ser. Dlatego aktualna kampania łączy poczęstunek z animacjami w ramach wydarzeń organizowanych poza przestrzenią sklepu.

Działania w ramach kampanii promującej nowy produkt Spomleku prowadzone będą do końca listopada w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Albedo Marketing.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem