SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sponsorzy Euro zyskują na Facebooku. Kwejk blisko miliona (raport z maja)

Polskie fanpage’e sponsorów Euro 2012 takich, Orange, McDonald's, Adidas i KIA zanotowały w maju spore wzrosty popularności. Natomiast fanpage Kwejka zbliża się do poziomu miliona użytkowników.

Analiza catNapoleon.com przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazuje, że w maju br. marka KIA prowadziła intensywne działania na dwóch fanpage’ach: KIA Motors Polska i Kocham Football. Dzięki temu osiągnęła spory wzrost zasięgu - podobnie jak facebookowe strony innych brandów związanych z Euro 2012: Orange, McDonald's i Adidasa. Dwa fanpage’e Orange - samej marki oraz jej bohaterów Serca i Rozumu - mają łącznie już prawie 2 mln fanów.

Z kolei Kwejk.pl zbliża się do poziomu miliona fanów. Dotychczas ten pułap osiągnęły dwa polskie fanpage’e: Demotywatory oraz Serce i Rozum.

Dołącz do dyskusji: Sponsorzy Euro zyskują na Facebooku. Kwejk blisko miliona (raport z maja)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vip
a ja mam dośc gdy jakas firma żeby wyrazić swoja opinię albo zagłosować każe logować się za Facebooku zamiast na swojej stronie www.. Nie zamierzam tam zakładać konta i dla mnie taka firma traci i ją później ignoruję.
odpowiedź
User
Max
Im głupszy portal to więcej polubionych. Patrz Kwejk, gimanzalny dowcip, wulgarny, ordynarny a dobija do miliona fanów. Ale jakich fanów? Bez mózgich i prostackich. Miarą wielkości na Fejsie jest kto przyciągnie więcej ciemniaków
odpowiedź