SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sponsorzy skoków narciarskich zyskali w styczniu 100 mln zł

Wartość medialna marek eksponowanych podczas telewizyjnychtransmisji skoków narciarskich wyniosła w styczniu prawie 100 mlnzł - wynika z badania Pentagon Research. Najwięcej zyskał na tymHarnaś.

W styczniu podczas telewizyjnych transmisji zawodów w skokachnarciarskich marki pojawiały się 10,8 tys. razy, osiągając wartośćmedialną 99,9 mln zł - pokazuje badanie przeprowadzone przezPentagon Research. Największy zysk marketingowy zanotowały dziękitemu Harnaś (jego logo było eksponowane 1 238 razy) i Viessmann (1036 ekspozycji). Ogółem marki firm pojawiały się podczas transmisjisportowych w telewizji prawie 120 tys. razy, czego wartość medialnawyniosła ponad 170 mln zł.

Z kolei relacje z rozgrywek siatkarskich zapewniły ich sponsorompromocję o wartości 34 mln zł, z czego najwięcej przypadło Plusowi,którego logo pojawiało się na ekranie dokładnie 10 839 razy. Firmywspierające piłkarzy ręcznych (głównie PKO BP i Hummel)zaoszczędziły dzięki telewizyjnym transmisjom ich meczów 12,6 mlnzł, a sponsorzy rajdu Dakar (przede wszystkim PKN ORLEN) - 4,8 mlnzł. Natomiast wartość medialna marek eksponowanych podczastransmisji meczów piłki nożnej wyniosła tylko niecałe 4 mln zł.

Badanie efektywności telewizyjnego sponsoringu sportowegoprowadzonego przez browary zostało zrealizowane przez PentagonResearch w styczniu bieżącego roku w następujących stacjach: TVP1,TVP2, TVP3 pasmo wspólne, TV Polonia, TVN, TVN24, TVN TURBO,Polsat, Polsat Sport i TV4.

Dołącz do dyskusji: Sponsorzy skoków narciarskich zyskali w styczniu 100 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl