Spór o ładowanie zmywarki w spocie Dr Prakti

Rusza kampania reklamowa marki żelu do zmywarki Dr Prakti (Clovin). Producent przekonuje w niej, że „przestaniemy się kłócić o to, jak ustawiać naczynia w zmywarce”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spór o ładowanie zmywarki w spocie Dr Prakti

Clovin, właściciel marki Dr Prakti rozpoczyna kampanię linii do zmywarek Dr Prakti, stawiając na niespodziewany benefit produktowy – dzięki żelowi pary wreszcie przestaną się kłócić o niedomyte talerze. „Dociera nawet do krzywo ustawionych naczyń” – obiecuje producent.

Historię podzielonej na dwa obozy ludzkości poznajemy w humorystycznym minutowym spocie.

– Research kategorii produktów do zmywarek i oczekiwań konsumenckich okazał nam rzecz zaskakującą – nastawianie zmywarki bywa przyczyną zażartych różnic zdań w domach par i rodzin – spłukiwać czy nie, namaczać, ustawiać od linijki czy wrzucać jak wygodnie – mówi Agnieszka Klimczak z agencji OK Human - twórców strategii i kreacji kampanii.

Kampania trwa od końca sierpnia, obejmuje spoty 60, 30 i 15 sekund, działania shopper, kampanię digitalową i współpracę influencerską. Za strategię i kreację odpowiada agencja OK Human, spot wyreżyserował Kuba Michalczuk, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Za działania w kanałach social media odpowiada The Rockets.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu