SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sport, pogoda i „Mega Hit” z najwyższymi cenami reklam w styczniu w Polsacie

W cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2016 roku stawki są nieznacznie wyższe od tych w styczniu br. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy serwisie sportowym, prognozie pogody, niektórych wydaniach „Wydarzeń” i w paśmie filmowym „Mega Hit”.

Najdroższy spot przy emitowanym wieczorem „Sporcie” kosztuje 32,8 tys. zł w dni powszednie i 32,9 tys. zł w niedzielę. Przy nadawanej zaraz po nim „Prognozie pogody” ceny wynoszą nawet do 34,9 tys. zł w dzień powszedni i 35,2 tys. zł w niedzielę (Polsat nie stosuje stałych cen, niemal każdego dnia ceny są inne).

Z kolei najwyższa cena za reklamę przy „Wydarzeniach” wynosi w styczniu 28,4 tys. zł dla emisji w dzień powszedni i 27 tys. zł w niedzielę. Przed rokiem reklamodawcy płacili od 12,8 do 21,7 tys. zł.

Za spot w paśmie filmowym „Mega Hit” trzeba zapłacić od 22,2 do 30,7 tys. zł (rok temu maksymalna cena wynosiła 29,7 tys. zł).

Wśród seriali najdroższą pozycją reklamową wciąż jest serial „Pierwsza miłość” - na reklamę przy nim trzeba wydać od 24 do 26,8 tys. zł (rok temu – od 16,9 do 23,2 tys. zł). Spoty przy produkcji „Świat według Kiepskich” kosztują z kolei od 19 do 26,2 tys. zł (przed rokiem od 14,9 do 19,1 tys. zł)..

W przyszłym miesiącu Polsat pokaże transmisje meczów rozgrywanych w ramach mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych. Na spot przy relacji ze spotkania Polaków z Serbami (16 stycznia) trzeba wydać od 23,3 do 25,9 tys. zł, Macedonii z Polską (17 stycznia) - maksymalnie 27,9 tys. zł, Francuzów z Polakami (19 stycznia) - 26,9 tys. zł. Reklamy przy spotkaniu finałowym, które odbędzie się 31 stycznia kosztują od 17,9 do 21,5 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy telewizyjnej - po TVP i TVN  ogłosiło cennik na styczeń 2016 roku.

Dołącz do dyskusji: Sport, pogoda i „Mega Hit” z najwyższymi cenami reklam w styczniu w Polsacie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abraham
Wiadomo, że te programy, które maja wysoka oglądalność z automaty będą miały wysokie stawki reklamowe. Reklamodawca się z tym musi liczyć, skoro chce dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. A Polsat jako stacja najchętniej oglądana może takie warunki stawiać i cennik zmieniać.
odpowiedź