SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Siła muzyki” - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. „Napędza nas do działania”

Radio ZET (Eurozet) startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Siła muzyki”. W 11 największych miastach zawisły billboardy z cytatami nawiązującymi do spotu telewizyjnego, będącego osią akcji. Akcję przygotowały agencje Isobar, Dynamo i Zenith.

Article

Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i - jak podano w komunikacie - "jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia ZET".

- Stworzona przez nas kampania powstała w oparciu o prosty insight. Radio towarzyszy nam w codziennym życiu. Jest naszą ścieżką dźwiękową, która ilustruje zarówno proste czynności, jak i ważne momenty. Muzyka grana w radiu dopada nas przypadkowo. Opierając się na tym prostym przesłaniu stworzyliśmy komunikację, która wyróżnia się na tle spotów emitowanych przez konkurencję, a jednocześnie skupia się wokół roli radia w naszym życiu - mówi Radek Dudzic, senior copywriter w Isobar Polska, która odpowiada za kreację spotu. - Radio to przede wszystkim muzyka, która napędza nas do działania. Porusza nas. Działa kojąco lub dodaje energii. I w tym tkwi jej siła - uzupełnia Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Wizerunkowa kampania Radia Zet - Lublin

Wizerunkowa kampania Radia Zet - Poznań

Wizerunkowa kampania Radia Zet - Śląsk


Kampania typu „360 stopni” obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach; telewizję (w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), sieci kin, a także największe portale informacyjne i internetowe serwisy tematyczne.

Kreację spotu przygotowała działająca w ramach Isobar Poland Group agencja Isobar. Jego reżyserem jest Marek Dawid. Za produkcję odpowiadało Dynamo, a zakup mediów - dom mediowy Zenith.

W okresie od czerwca do sierpnia br. Radio ZET miało 13,7 proc. udziału w rynku radiowym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Siła muzyki” - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. „Napędza nas do działania”

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gypsy
Bardzo fajny pomysł, spot też całkiem calkiem. Tylko trochę szkoda, że to 30tka z taką ilością tekstu. Głos Grzegorza Pawlaka trochę bez oddechu. Całość przeładowana ciut w odbiorze
25 16
odpowiedź
User
Wielotryb
Nikt nie zauważył, że w ostatniej scenie z królikiem jest złamana oś?
19 9
odpowiedź
User
tom
Dobre, podoba mi się. Radio ma łatkę medium dla starych ludzi, ten spot to zupełne szaleństwo. Obejrzałem go 3 razy, bo po pierwszym razie byłem w szoku, że to jest reklama zet. Spodziewałbym się znowu jakiegoś głupawego konkursu na smsy... Radio zet uchwyciło życie może zbyt dosłownie, niemniej mocno szarpie. I ten Collins! Dla młodych trochę edukacji muzycznej się przyda.
33 15
odpowiedź
User
Krasawica
Jaki ,,key benefit" z punktu widzenia konsumenta sprzedaje hasło ,,Po prostu chcę, żebyś mnie słuchał"?
I to na Śląsku, drugim co do wielkości rynku (po Warszawie).
Tragedia.

Szkoda czasu i atłasu - oraz kasu wyrzuconu w błotu.
No, kolejny rok nie ma szczęścia ta Zetka, nie ma.
Żal patrzeć; szkoda, wielka szkoda.
22 28
odpowiedź
User
Lili
Haha robią spoty, reklamy, a i tak grają ponad 90% od majorsów (Sony, Universal, Warner), nie bez powodu dyrektorem muzycznym został, były pracownik Universala...............
Jakby zaczęli grać inną muzykę, to mieliby szanse, ale czy majorsi im pozwolą?
21 13
odpowiedź