Spotify klientem Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną serwisu streamingu audio Spotify - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy Havas PR Warsaw odpowiada za prowadzenia biura prasowego i  implementację projektów specjalnych Spotify. Agencja pracuje dla nowego klienta od września br.

Nawiązanie współpracy poprzedził przetarg. Strony nie zdradzają innych szczegółów podpisanej umowy.

Platforma streamingowa Spotify zanotowała w drugim kwartale 2022 roku rekordowy wzrost użytkowników, których poziom osiągnął globalnie 433 miliony. O 14 procent zwiększyła się liczba abonentów wersji Premium i wynosi 188 mln, co oznacza wzrost netto o 6 mln.

Przychody serwisu przekroczyły 2,8 mld euro.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"