Sponsoring playlisty "Odkryj w tym tygodniu" najpierw z powodzeniem testowana w Stanach Zjednoczonych, po czym udostępniono w Wielkiej Brytanii.
- Playlista “Odkryj w tym tygodniu” daje markom możliwość pokazania użytkownikom platformy jak dobrze ich znamy i rozumiemy. W Spotify skupiamy się na dostarczaniu markom i reklamodawcom unikalnych możliwości kontaktu ze słuchaczami. Możliwość sponsorowania listy odtwarzania “Odkryj w tym tygodniu” jest tylko jednym z nich. Funkcję tę wprowadziliśmy już w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Od firm, które skorzystały z okazji, by nawiązać relację z odbiorcami otrzymaliśmy wyłącznie pozytywne opinie. Cieszymy się, że teraz możemy rozszerzyć dostępność tej funkcji na nowe rynki w regionie EMEA - komentuje Rak Patel, regional head of sales UK i Pan-EMEA w Spotify.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polskie-tango-taco-hemingway-hit-lata-spotify-top-10 ##
Nowy format reklamowy daje możliwość wykorzystania w swoich działaniach reklam zarówno w formie audio, jak i wideo.
"Odkryj w tym tygodniu" to aktualizowana co tydzień lista utworów muzycznych, przygotowywana w oparciu o osobiste preferencje użytkownika.
W drugim kwartale 2020 roku serwis Spotify wykazał przychody w wysokości ponad 1,8 mld euro, ale kwartalna strata operacyjna spółki zwiększyła się do 167 mln euro. Platforma ma obecnie na świecie 299 mln użytkowników - z czego 138 milionów posiada subskrypcję premium.











