„Spotkajmy się w bibliotece” (wideo)

Od 18 stycznia trwa telewizyjna kampania Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego na rzecz bibliotek. Akcja przebiega pod hasłem „Spotkajmy się w bibliotece”.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Spotkajmy się w bibliotece” promuje Program Rozwoju Bibliotek Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, który realizuje Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Przekaz podkreśla, że biblioteki w małych miastach i na wsiach to ciekawe miejsca spotkań, aktywności i dostępu do informacji, zachęcając odbiorców do współtworzenia tych ośrodków zgodnie z lokalnymi potrzebami. A ramach akcji 15- i 30-sekundowy spot reklamowy jest od 18 stycznia emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. Koncepcją, kreacją i strategią kampanii – zaplanowanej do końca lutego – zajęła się agencja Adliner, a media zaplanował dom mediowy MediaVest.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu