SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Sprawdzaj co pijesz' w kampanii Minerado (wideo)

Pod hasłem "Sprawdzaj co pijesz" ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju Minerado. Akcja podkreśla, że nie zawiera on - w przeciwieństwie do Caprio - substancji słodzących.

Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa napoju Minerado zestawia tę markę z Caprio, pokazując różnice między produktami na przykładzie zawartego na ich opakowaniach napisu "Bez dodatku cukru". W przypadku Caprio wiąże się on z obecnością sztucznych słodzików, natomiast w przypadku Minerado wyklucza te substancje, będąc w pełni zgodnym z rzeczywistością. Przekaz pod hasłem "Sprawdzaj co pijesz" wspiera relauch marki Minerado, zachęcając jednocześnie do uważnego czytania etykiet na napojach.




W ramach akcji 15-sekundowy spot jest emitowany w TVP1, Polsacie, TVN, TVP2, TVP3, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8 Communications Group, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Sprawdzaj co pijesz' w kampanii Minerado (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl