SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pezet i Małolat reklamują nowy Sprite jako „przeorzeźwiający” (wideo)

Pod hasłem „Born to RFRSH” ruszyła kampania reklamująca nową wersję napoju Sprite (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services). W akcji biorą udział hip-hopowcy Pezet i Małolat.

W nowej wersji Sprite ma niższą kaloryczność niż wcześniej (100 ml napoju zawiera jedynie 9 kcal). Reklamy przekonują, że charakterystyczne dla niego połączenie cytryny i limonki daje wyjątkowo orzeźwiający smak. Podkreślają również, że Sprite był w ub.r. najchętniej kupowanym napojem gazowanym o smaku cytrynowo-limonkowym.

Na potrzeb akcji hip-hopowcy Pezet i Małolat przygotowali piosenkę, która jest tłem muzycznym spotu. W ramach akcji Sprite wspiera drużynę gamingową Izaako Boars. Cała akcja jest realizowana pod hasłem „Born to RFRSH”.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja McCann&MRM, za działania w internecie (m.in. w social media) odpowiada agencja Liquid Thread, za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: Pezet i Małolat reklamują nowy Sprite jako „przeorzeźwiający” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
napojopijca
Sprite, odkąd parę lat temu zmienili smak na jakiś "o 30 proc. mniej cukru" czy coś takiego, jest niepijalny.
odpowiedź
User
Reklama kłamie
Sprite Fanta Coca Cola Pepsi rakotwórcze napoje.
odpowiedź
User
PM
Ale gówno jak z demówek z lat 90"
odpowiedź