Sprzedawcy detaliczni stawiają na e-mail

W 2017 r. sprzedawcy detaliczni planują liczne inicjatywy marketingowe, mające na celu przede wszystkim zwiększenie obrotów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez agencję Yes Lifecycle Marketing w październiku 2016 r. wynika, że główne cele, jakie na 2017 rok stawiają sobie sprzedawcy detaliczni, to wzrost sprzedaży, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie ich zaangażowania.

Aby zrealizować te cele, największy odsetek badanych planuje inwestycje w takie kanały marketingowe jak e-mail (68 proc.) i social media (54 proc.).

grafika

Sprzedawcy detaliczni zamierzają w tym roku korzystać także z wielu cross-channelowych metod marketingowych, takich jak atrybucja (40 proc.), testowanie narzędzi dla kanałów i treści (38 proc.), oparte na danych, spójne postrzeganie klienta (35 proc.), czy zintegrowana, zautomatyzowana optymalizacja oferty (33 proc.).

grafika

Badanie wykazało także, że pomimo szumu wokół nowych technologii, takich jak beacony, wirtualna rzeczywistość, czy rzeczywistość rozszerzona, niewielu detalistów jest nimi zainteresowanych. Co więcej, ponad połowa z nich twierdzi, że te technologie w ogóle nie pasują do ich marek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"