SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedawcy zaczynają dostrzegać korzyści z beaconów

Beacony nie są jak na razie powszechnie dostępną w sklepach technologią. Natomiast sprzedawcy, którzy zdecydowali się na jej wprowadzenie, w zdecydowanej większości są z niej zadowoleni - wynika z badania Retail TouchPoints.

Article

Tylko 29 proc. sprzedawców na świecie wprowadziło do swoich sklepów beacony. Ci, którzy się na to zdecydowali, wymieniają liczne korzyści wynikające z zastosowania tej technologii.

71 proc. respondentów z tej grupy stwierdziło, że dzięki beaconom mogą śledzić i analizować w jaki sposób klienci poruszają się po sklepie i wybierają kupowanie produkty. Ok. 2/3 twierdzi, że umożliwiają one kierowanie do kupujących ofert na obszarze całego sklepu.

Z kolei według 59 proc. kupujący są dzięki beaconom bardziej zaangażowani w robienie zakupów w ich sklepach, a 53 proc. uważa, że dzięki tej technologii mogą tworzyć oferty lepiej dopasowane do upodobań klientów.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sprzedawcy zaczynają dostrzegać korzyści z beaconów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
S.ranie w banie!
8 29
odpowiedź
User
Polak
Co za beznadziejny artykuł. Sprzedawcy narzekają na beacony bo nikt nie chce instalować aplikacji i mieć jej włączonej. Nie mówiąc już o włączeniu BLE. Koszty zmuszenia klienta są duże. Za to klient traci poufność i anonimowość. Przykład to np. Nowy Jork - zakazał beaconów.

Proponuję przyjrzeć się lepszym rozwiązaniom na GSM - jak femtokomórki a nie ludziom wciskać pseudo obiektywny artykuł sponsorowany a niezłej kupie...
8 8
odpowiedź