SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w I kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciła „Przyjaciółka”, która utrzymała pozycję najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 158 125 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku zmalała o 21,37 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,92 proc. do 151 890 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 106 341 egz., po spadku o 9,80 proc.

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym okresie ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 58 485 egz., notując stratę wynoszącą 20,98 proc.

W marcu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Przyjaciółki”, wyniosła 158 073 egz., po spadku o 17,74 proc. Na drugiej pozycji znalazła się „Tina” (131 148 egz., w dół o 22,53 proc. - najbardziej w zestawieniu), a podium uzupełnia „Naj” (123 379 egz., wzrost o 18,82 proc. - największy w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w I kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl