SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie tytuły ze spadkami

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2018 roku wyniosła 158 994 egz. i w porównaniu do stycznia 2017 roku zmniejszyła się o 24,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 29,45 proc. do 143 849 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 77 489 egz., po spadku o 34,85 proc. - największą w zestawieniu.

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 60 784 egz., notując stratę w wynoszącą 19,86 proc.

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Pani Domu” - było to 13,98 proc.

Z kolei jedyny spadek - o 1,64 proc. - zanotowała „Przyjaciółka”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie tytuły ze spadkami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marta
Kupujcie Naj . To taka fajna gazeta .
odpowiedź