„Przyjaciółka” liderem w styczniu. „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”

W styczniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Tina” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Przyjaciółka” liderem w styczniu. „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2019 roku wyniosła 187 472 egz. i w porównaniu do stycznia 2018 roku zwiększyła się o 17,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 30,68 proc. do 99 710 egz.

Oczko niżej uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która awansowała z czwartej lokaty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 63 066 egz., po wzroście o 3,75 proc

Czwartą lokatę zajęła dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 62 834 egz., notując stratę wynoszącą 18,91 proc.

grafika

W styczniu br. w porównaniu do grudnia br. wszystkie tytuły odnotowały wzrosty, a najwięcej też zyskała „Przyjaciółka” - było to 26,88 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję