„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w III kwartale, „Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych w trzecim kwartale br. wyniosła 129 484 egz. Najchętniej kupowana była „Gazeta Pomorska”, a na czele e-wydań znalazła się „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w III kwartale, „Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

W trzecim kwartale 2022 roku średnia sprzedaż wydania „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) wyniosła 14 132 egz. - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę z wynikiem wynoszącym 9 404 egz. zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa).

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 9 334 egz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-faktu-spadla-do-132-tys-egz-a-gazety-wyborczej-do-45-tys,7169747570567297a ##

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają również wydawanie przez Polska Press Grupę tytuły „Głos - Dziennik Pomorza” (6 958 egz.) oraz „Express Ilustrowany” (6 795 egz.).

Łączna średnia sprzedaż wydania dzienników na poziomie 129 484 egz.

Średnia sprzedaż wydania razem wszystkich - monitorowanych przez PBC - codziennych gazet regionalnych i lokalnych w trzecim kwartale br. wyniosła 129 484 egz.

grafika

„Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

Liderami sprzedaży e-wydań raportowanych w audycie PBC są następujące gazety: „Polska Metropolia Warszawska” (1 794 egz.), „Gazeta Krakowska” (1 184 egz.) i „Nowiny” (1 094 egz.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opiniow-2022-rok-polityka-gosc-niedzielny-newsweek-tomasz-lis-zwolniony,7169773519685761a ##

W tym segmencie dzienników udział e-wydań jest bardzo wysoki.

Na czele pod względem udziału e-wydań w sprzedaży wydania znajduje się „Polska Metropolia Warszawska” - 31,82 proc., a następnie: „Kurier Lubelski” - 23,51 proc. i „Gazeta Krakowska” - 21,15 proc.

grafika

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"