SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w III kwartale, „Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych w trzecim kwartale br. wyniosła 129 484 egz. Najchętniej kupowana była „Gazeta Pomorska”, a na czele e-wydań znalazła się „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Article

W trzecim kwartale 2022 roku średnia sprzedaż wydania „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) wyniosła 14 132 egz. - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę z wynikiem wynoszącym 9 404 egz. zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa).

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 9 334 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają również wydawanie przez Polska Press Grupę tytuły „Głos - Dziennik Pomorza” (6 958 egz.) oraz „Express Ilustrowany” (6 795 egz.).

Łączna średnia sprzedaż wydania dzienników na poziomie 129 484 egz.

Średnia sprzedaż wydania razem wszystkich - monitorowanych przez PBC - codziennych gazet regionalnych i lokalnych w trzecim kwartale br. wyniosła 129 484 egz.

„Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

Liderami sprzedaży e-wydań raportowanych w audycie PBC są następujące gazety: „Polska Metropolia Warszawska” (1 794 egz.), „Gazeta Krakowska” (1 184 egz.) i „Nowiny” (1 094 egz.).

W tym segmencie dzienników udział e-wydań jest bardzo wysoki.

Na czele pod względem udziału e-wydań w sprzedaży wydania znajduje się „Polska Metropolia Warszawska” - 31,82 proc., a następnie: „Kurier Lubelski” - 23,51 proc. i „Gazeta Krakowska” - 21,15 proc.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w III kwartale, „Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brysio
Obajtek zrobił równie świetny interes co państwowe koncerny kupując elektrownie węglowe! Teraz czas na zakupy fabryki parowozów i manufaktury powozów konnych!😜
21 3
odpowiedź
User
Victory
Obajtek zrobił równie świetny interes co państwowe koncerny kupując elektrownie węglowe! Teraz czas na zakupy fabryki parowozów i manufaktury powozów konnych!😜

Boli cię że POLSKI koncern jest wydawcą POLSKIEJ prasy?
6 20
odpowiedź
User
Wyjaśniam
Nie polskiej, a pisowskiej, a to różnica
17 5
odpowiedź