SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. „Olivia” najbardziej w dół

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2018 roku wyniosła 340 883 egz. Względem kwietnia 2017 roku zmniejszyła się ona o 10,60 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 248 452 egz., po spadku o 20,40 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 7,90 proc. do 224 860 egz.

Szóste miejsce zajęła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 25,11 proc. do 94 504 egz.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogły „Dobre Rady” - było to 18,10 proc.

Największy spadek, wynoszący 13,12 proc., odnotowała tutaj „Cała Ty” (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. „Olivia” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing