SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż miesięczników o zdrowiu - ostro w dół 'Vita'

W sierpniu 2009 liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu była "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska) - największy spadek w tym segmencie odnotował "Vita - Magazyn o Zdrowiu".

Sprzedaż miesięczników o zdrowiu - ostro w dół 'Vita'

Sprzedaż ogółem "Samo zdrowie" w sierpniu 2009 wyniosła 71 187 egz. i była o 9 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął miesięcznik "Vita - Magazyn o Zdrowiu" (Edipresse Polska), który sprzedał się w ilości 62 960 egz. (spadek o 33 proc.).

sierpień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Samo Zdrowie 71 187 78 543
Vita - Magazyn o Zdrowiu 62 960 92 065
Super Linia 46 511 48 618
Zdrowie 41 872 46 465
Żyjmy Dłużej 23 108 25 300


2008


sierpień

lipiec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Samo Zdrowie 71 187 71 570
Vita - Magazyn o Zdrowiu 62 960 66 426
Super Linia 46 511 43 717
Zdrowie 41 872 51 331
Żyjmy Dłużej 23 108 22 013

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż miesięczników o zdrowiu - ostro w dół 'Vita'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl